یارانه کمک معیشتی مرحله 142 مربوط به آذرماه 1401 امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، یارانه کمک معیشتی مرحله 142 مربوط به آذرماه 1401 امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز می‌شود و از ساعت 24 روز یک شنبه 20 آذر ماه قابل برداشت است.
 
یارانه نقدی کمک معیشتی بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، روز 20 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی در دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.
 
در صورتی که این سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی کرونا اقدام کرده‌اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.
 
یارانه هیچ استانی در ماه جاری قطع نمی‌شود

 
گفتنی است، سید طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره پرداخت یارانه آذرماه خانوارها و انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه نقدی، اعلام کرده بود که بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه نقدی هیچ فردی قطع شود.
 
به گفته وی، پرداخت یارانه آذرماه طبق روال ماه‌های گذشته ادامه دارد و در صورت اجرا شدن این طرح در ماه‌های آینده افراد می‌توانند به صورت اختیاری کالابرگ الکترونیکی را انتخاب کنند، در غیر این صورت پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد. همچنین در ماه جاری یارانه هیچ استانی قطع نمی‌شود.

لینک کوتاه
یارانه نقدی واریز کالابرگ الکترونیکی

اخبار مرتبط

نظرات شما