معاون وزیر صنعت اعلام کرده؛ طبق دستور سران قوا هر سه ماه باید گزارشی از قیمت هم ارائه شود که با آغاز واردات و ایجاد فضاهای مثبت شاید بتوان در مورد قیمت خودرو تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، در حالی نمایشگاه‌داران خودرو، از افزایش 2 تا 10 رصدی قیمت‌ها در بازار خبر می‌دهند کا بررسی روند بازار، علامت رشد بیشتر قیمت‌ها را به ما می‌دهند.
 
نمایشگاه‌داران عنوان می‌کنند: کاهش عرضه، بلاتکلیفی در روند واردات خودرو و نوسان‌های نرخ ارز باعث افزایش نرخ خودرو در بازار شدند.
 
در این شرایط البته منوچهر منطقی، معاون وزیر صنعت درباره تغییرات قیمت خودرو گفته؛ قیمت خودرو از مهرماه سال گذشته که مورد تصویب سران قوا قرار گرفت تغییری نکرده است و همه انتظار افزایش قیمت را داشتند.
 
وی تصریح کرده؛ منتهی با ارتقای تولید، کمتر کردن تنوع تولید و کاهش هزینه‌های تولید سعی شده کار را با همین قیمت‌های فعلی جلو ببریم و ضرر خودروسازان روند کاهشی داشته باشد.
 
معاون وزیر صنعت متذکر شده؛ طبق دستور سران قوا هر سه ماه باید گزارشی از قیمت هم ارائه شود که با آغاز واردات و ایجاد فضاهای مثبت شاید بتوان در مورد قیمت خودرو تصمیم‌گیری کرد.
 
بنا به این گزارش، قیمت پژو27 در حدود 10 میلیون تومان، پژوپارس 3 میلیون تومان، پژوپارس ال‌ایکس 15 میلیون تومان، دنا 10 میلیون تومان و رانا پاناروما در . حدود 5 میلیون تومان گران شده است.
 
به این ترتیب، پژو 207 اتوماتیک پانوراما 610 میلیون تومان رسید. پژو 207 دستی پانوراما به 420 میلیون تومان رسید.
 
همچنی قیمت پژو پارس XU7 در بازار 320 میلیون تومان اعلام شد. قیمت پژو پارس ال ایکس نیز بیش از 400 میلیون تومان قیمت دارد. دنا اتوماتیک توربو هم به 530 میلیون رسید..
 
در این میان، قیمت رانا پانوراما هم پس از چند هفته سکون قیمتی، به حدود 350 میون تومان به فروش رفت.

لینک کوتاه
خودرو گران دولت تغییر قیمت خودرو

اخبار مرتبط

نظرات شما