تحلیلگران به وال استریت گفتند درجات جدیدی از نفت خام اکنون در بازار به نام "ترکیب لتونی" و "ترکیب ترکمنستانی" موجود است که حاوی مقادیر زیادی نفت روسیه است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر با تحریم‌های غرب که روسیه را از چندین طرف محاصره کرده است، اما هنوز نفت روسیه به مقاصدی نامعلوم ارسال می‌شود.
 
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال که به داده‌های TankerTrackers.com استناد می‌کند، تاکنون بیش از 11.1 میلیون بشکه نفت روسیه در محموله‌هایی با "مقصدهای نامعلوم" بارگیری شده است.
 
تحلیلگران به وال استریت گفتند که این رویه نشان می‌دهد که نفت روسیه در سوپر تانکرهایی در دریا در حرکت هستند که با برخی از نفت‌های نا مشخص در دریا ترکیب می‌شوند.
 
گفته شده درجات جدیدی از نفت خام اکنون در بازار به نام "ترکیب لتونی" و "ترکیب ترکمنستانی" موجود است که حاوی مقادیر زیادی نفت روسیه است.
 
در حالی که اتحادیه اروپا در حال بحث درباره تحریم کامل نفت روسیه است، هنوز هیچ تحریم مستقیمی علیه این کشور اعمال نشده است. صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا پس از کاهش در ماه مارس، در این ماه افزایش یافت.
 
در همین حال، بلومبرگ گزارش داد، صادرات روسیه به آسیا و مدیترانه در ماه آوریل افزایش یافته است، اگرچه روسیه مجبور است نفتکش‌های خود را برای دسترسی به خریداران بیشتر بفرستد، زیرا مشتریان نفت روسیه مانند چین و هند از تخفیف‌های بزرگ برخوردار هستند.

لینک کوتاه
روسیه نفت نفت‌ها

اخبار مرتبط

نظرات شما