تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد اولین بازی خود از شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از اقتصاد مثبت،  اولین بازی تیم فوتسال پرداخت الکترونیک پاسارگاد در جام انفورماتیک روز جمعه 26 آذر ماه در محل سالن کشتیرانی با تیم فینوتک در ساعت 17:45 دقیقه آغاز شد.
 
نفرات زیر تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد را در این جام همراهی می کنند:
 
عباس کریمی، مهیار شاهکامرانی، وحید بیگی، رامین احسانی نسب، حسین باقری، احسان عابدینی، فرهاد درفکی، وحید نصرالهی، شاهین شجاعی، یعقوب جعفریان، علی کشاورز، امیرحسین علیخانی
 
علیرضا رودبار محمدی سرپرست و حجت اله عابدینی مربی تیم

 

تیم  فوتسال پرداخت الکترونیک پاسارگاد با هدایت حجت اله عابدینی اولین بازی خود از شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را با پیروزی آغاز کرد.
 
شاگردان عابدینی توانستند با 3 گل تیم فینوتک پارس را از پیش رو بردارند و با برتری نسبتاً قابل قبولی جایگاه شان را در صدر جدول تثبیت کردند.
 
در اوایل بازی تیم پاسارگاد بازی را در دست داشت و با حفظ توپ در زمین باعث برهم زدن تمرکز حریف خود شد و تا تیم فینوتک به خودش بیاید گل اول رو از مهاجم آماده تیم پاسارگاد احسانی نسب دریافت کرد و خوشحالی رو به نیمکت تیم منتقل نمود.
 
بازی پس از دریافت گل زیاد جذاب نبود و طبق صحبت هایی که مربی تیم با شاگردانش انجام داد تیم پاسارگاد با حوصله بازی می کرد و به دنبال خسته کردن حریف و حفظ توپ بود که این باعث شده بود تیم فینوتک در دفاع فرو برود.
 
در ادامه هر دو تیم دست به چند تعویض زدند و این روی ریتم بازی تاثیر گذاشت اما باز هم این پاسارگاد بود که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد می کرد.
 
در ادامه بازی و روی یک حرکت تیمی، در حالی که مدافع فینوتک تلاش می کرد توپ یعقوب جعفریان را دفع کند، جعفریان با شوتی دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا شاگردان عابدینی خیالشان کمی راحت تر شود.
 
اما این هم پایان کار و روی یک پاس در عمق احسانی نسب صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه زد تا فینوتکی ها نفس راحتی بکشند.
 
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود پرداخت الکترونیک پاسارگاد به پایان رسید.
 
در نیمه دوم تیم فینوتک فشار را روی بازیکنان زیاد کرد و بر تعداد خطاهای خود اضافه کرد تا بتواند با گمراه کردن داور و برهم زدن نظم تیم پاسارگاد به پنالتی برسد و نتیجه را جبران کند ولی بچه های پاسارگاد خیلی حرفه ایی در این بازی عمل کردن و این اجازه را به حریف ندادن.
 
در ادامه بازی و بعد از کشمکش های فراوان شاهکامرانی کاپیتان تیم پاسارگاد با یک چیپ زیبا از سمت چپ زمین توپ رو به تور دروازه فینوتک زد تا این بازی با نتیجه 3 برصفر تمام شود و شاگردان عابدینی با خیال راحت به بازی بعد فکر کنند.
 
تیم فوتسال پرداخت الکترونیک پاسارگاد دو دیدار دیگر در این گروه برگزار خواهد کرد تا بتنواند به مرحله بعدی صود کند.

لینک کوتاه
پیروزی تیم فوتسال پرداخت الکترونیک پاسارگاد جام انفورماتیک