به گزارش نسیم اقتصاد، دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی، فرارسیدن 13 آذر روز ملی بیمه را تبریک گفت و ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران صنعت بیمه در طول یک سال گذشته ، یاد و خاطره بیمه‌گرانی که در اثر بیماری کرونا جان باخته اند را گرامی داشت.
متن پیام دکتر پرویزیان بدین شرح است :
روز بیمه اهمیت هرچه بیشتر در تأمین رفاه و آسایش مردم را یادآور می‌شود و فرصتی برای تجدید آرامش، وفاق ملی و هم‌افزایی در صنعت بیمه است.
بیمه مظهر امنیت و اطمینان کسب‌وکار شهروندان و نویدبخش آینده‌ای روشن برای آحاد مردم و فعالان اقتصادی است که جایگاه بیمه را به‌عنوان پشتوانه نظام اقتصادی کشور به فعالان اقتصادی یادآور می‌شود.
مایه افتخار است که شرکت بیمه پارسیان به‌عنوان عضوی از خانواده بزرگ این صنعت، برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، نقش مؤثری ایفا نموده و توانسته است با رعایت اصول بیمه گری و مشتری‌ مداری، و با بهره‌گیری از دانش فنی خدمات مطلوب و شایسته‌ای به بیمه‌گذاران خود ارائه و نقش سازنده‌ای در رشد و توسعه صنعت بیمه ایفا نماید.
فرارسیدن روز بیمه را به همکاران گرانقدر و ارجمند بیمه پارسیان و تمامی فعالان عرصه بیمه که با رعایت و حفظ حقوق بیمه‌گذاران، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می‌سازند، تبریک و شادباش می‌گویم و سعادت و سربلندی فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه
پیام مدیر عامل بانک پارسیان روز ملی بیمه