عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدامات دولت برای رفع مشکلات مردم را امید بخش عنوان کرد و گفت: دولت برای رفع مشکلات اقدامات امیدبخشی انجام داده که مردم کاملا از این اقدامات راضی هستند.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم  در گفت وگو با "نسیم اقتصاد،" درباره برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم اعلام کرد که اولویت اول مهار کرونا است که در این زمینه خیلی خوب و موفق عمل کرد. اولویت دوم را معیشت مردم اعلام کرد که با تمهیدات و اقداماتی به دنبال رفع نیاز مردم از کالاهایی اساسی است که اگر این برنامه به اجرا در بیاید آرامشی را بر کشور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: البته دولت اقدامات دیگری برای رفع مشکلات مردم انجام داده است. مثل سفرهای استانی که تاکنون9 سفر استانی رفته است تا از نزدیک مشکلات استانها را حل و فصل کند.
حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به حضور میدانی رییس جمهور در مناطق زلزله زده و جایگاه های سوخت گفت: در حمله سایبری به جایگاه سوخت آقای رییسی با حضور در وزارت نفت از نزدیک اوضاع را بررسی کرد و حتی در یکی از جایگاه‌ها حضور پیدا کرد.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان اوج کرونا با حضور در یکی از داروخانه هایی که اقلام مورد نیاز کرونا را عرضه می کرد و دارای صف طولانی بود مشکلات را بررسی کرد و این صفها جمع شد لذا این اقدامات امید بخشی است که اتفاق افتاده و مردم هم کاملا از این اقدامات راضی هستند.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم  در مدت کوتاهی که  فعالیت خود را آغاز کرده است،  اقدامات خوبی را برای رفع مشکلات انجام داده است که یک نمونه دیگر آن نشست با کارشناسان اقتصادی بود که امر مبارکی است انتظار داریم این گونه جلسات تکرار شود.

لینک کوتاه
اقدامات دولت رفع مشکلات مردم امید بخش

اخبار مرتبط

نظرات شما