به گفته مدیرعامل شرکت صنایع غذایی انسی هم اکنون این شرکت به لحاظ کیفیت و نوع طراحی جزو برندهای گرید یک بازار ایران است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از اخبار پول، سید یاسر میر احمدی مدیرعامل شرکت گروه صنایع غذایی انسی ماکارون در جریان بازدید اصحاب رسانه از خط تولید این شرکت، گفت: در راستای توسعه شرکت و افزودن دستگاه‌های جدید و همگام با تکنولوژی به روز، توانسته‌ایم خود را با صنعت روز دنیا تطبیق دهیم.
وی با اشاره به اینکه شرکت انسی امروز جزو برندهای گرید یک بازار ایران است، اظهار کرد: دستگاه‌های تولیدی ما با دستگاه‌های اروپایی هیچ تفاوتی ندارد و همچنین از لحاظ خروجی و بازدهی نیز از برترین‌ها هستیم.
میراحمدی با اشاره به اینکه شرکت انسی لیدر تولید رشته آش و پلو است، خاطرنشان کرد: انسی برترین تولیدکننده رشته آش و پلو در کشور بوده و نیز بالاترین صادرات را به کشورهای دیگر در این زمینه دارد.
وی ادامه داد: محصولات انسی در حال حاضر به کشورهای عراق، افغانستان، حاشیه خلیج‌فارس، کانادا، امریکا، استرالیا و افریقا صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت انسی در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم R&M در این شرکت اذعان کرد: بسیاری از شرکتها متاسفانه به این مساله بها نمی دهند ولی ما به طور موثر مشتریان را رصد کرده و با آنها در ارتباط هستیم. چرا که انسی شرکتی پویا و برخوردار از تجارب متخصصین در این صنعت بوده و بسیار دقیق به مسائل و مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کند.
وی افزود: اکنون در حوزه تولید و توسعه بازار داخل 12 درصد از سهم بازار در حوزه رشته‌اش کشور دارا هستیم.
میراحمدی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که صادرات در ایران دارد، تصریح کرد: مقوله صادرات در کشور ما نزدیک به 35 متولی که این در کشورهای توسعه یافته به یک متولی محدود می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات تعدد و تعارض مجوزها به عنوان یک دست انداز بر سر راه صادرات، افزود: بیشترین حجم صادرات ما مربوط به رشته سوپی و کلافی بود که به کشور عراق و کانادا صادر شد.
وی ادامه داد: سال گذشته ماهانه 3هزارتن رشته ورمیشل به عراق صادر کردیم. همچنین ماهیانه 250 تن به تناسب فصل به اروپا محصول صادر کردیم. در حوزه خلیج فارس هم ماهیانه 150 تا 200 تن صادر کرده ایم.
میراحمدی در خصوص علت کاهش صادرات نیز بیان کرد: ما اکنون 50درصد افت صادرات داریم آن هم به دلیل مشکلاتی چون کمبود آرد، مسایل مربوط به ارز و موانع صادراتی.
وی در پایان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک یک خط جدید تولید اسپاگتی در این شرکت تاسیس خواهد شد، اعلام کرد: در سال گذشته با توجه به تقاضای مشتریان محصولات جدیدی چون ترشیجات، آبلیمو، خیارشور و زیتون را وارد بازار کردیم.

لینک کوتاه
مدیرعامل شرکت انسی نیازمند رفع موانع صادراتی

اخبار مرتبط

نظرات شما