در مراسم تجلیل از تلاشگران حوزه محیط زیست واحدهای صنعتی سبز استان خوزستان، پتروشیمی بندرامام موفق به کسب تندیس سیمین صنعت تلاشگر عرصه محیط زیست و لوح سپاس شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، روز سه شنبه هشتم تیر ماه در اهواز از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان مراسم تجلیل از واحدهای صنعتی‌خدماتی سبز و تلاشگر عرصه محیط زیست استان برگزار شد.
 
اداره کل محیط زیست استان خوزستان در این مراسم بر اساس اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای حفظ و حراست محیط زیست از مجموعه‌ها تقدیر کرد و پتروشیمی بندرامام موفق شد ضمن دریافت لوح سپاس، تندیس سیمین صنعت تلاشگر در عرصه محیط زیست را کسب کند.
 
در بخشی از این لوح محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان چنین آورده است: اقدامات قابل توجه آن مجموعه باعث گردید تا اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، آن مجموعه را به عنوان واحد تاثیرگذار در عرصه حفاظت از محیط زیست استان انتخاب و تقدیر کند.
 
گفتنی است پتروشیمی بندرامام همواره در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست برنامه‌ها و پروژه‌های خود را اجرایی کرده است. این شرکت دارای بزرگ‌ترین پروژه زیست محیطی (تصفیه خانه پساب متمرکز) در سطح وزارت نفت و دارای مرکز دفن بهداشتی پسماندهای صنعتی (لندفیل) در کشور است. در اقدامی دیگر این شرکت واحد کلرآلکالی خود را از مدار تولید خارج کرد تا فرآیند جیوه را از این واحد حذف و به فرآیند ممبراین تغییر دهد که مجموع این اقدامات زیست محیطی موجب تقدیرهای متعددی در حوزه محیط زیست از این شرکت شده است.

لینک کوتاه
پتروشیمی بندرامام واحد تلاشگر محیط زیست

اخبار مرتبط

نظرات شما