هادی نباتی نژاد، با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: گروه فولادمبارکه از شرکتهایی تشکیل شده که همه در انجام فعالیتهای سیستمی و فرآیندی خود سرآمده بوده و هستند و آنچه که در شرایط فعلی بیشاز پیش میبایست مورد توجه روابط عمومیهای گروه قرارگیرد، همکاری و همگرایی بهتر و بیشتر با شرکت فولادمبارکه در راستای انعکاس دستاوردهای گروه به ذی نفعان میباشد.
به گزارش
نسیم اقتصاد، نباتی نژاد در نشست مدیران روابط عمومی گروه فولادمبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران متافو، رویکرد روابط عمومی فولادمبارکه را هماهنگی و انسجام بیشتر دانست و افزود: توجه و اهمیت روابط عمومیهای گروه فولادمبارکه در حوزه رسانه و ارتباطات موجب میگردد در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی خدمات گروه به مخاطبان و جامعه منتقل گردد.
وی افزود: در شرکت فولادمبارکه امکان استفاده از پتانسیلها و توانمندیهای متعدد در جهت همراهی و همسویی فعالیتهای مشترک وجود دارد و تجمیع خدمات میتواند در نهایت برای گروه فولادمبارکه مفید فایده واقع گردد. اگرچه ممکن است روابط عمومیهای گروه از نظر منابع محدودیتهایی داشته باشند، اما با کمک همدیگر میتوان از محدودیتها عبور کرد و با تجمیع منافع مشترک، شاهد خروجیهای بهتر و بیشتری باشیم.
نباتی نژاد با اشاره به سیاست کلان فولادمبارکه در معرفی پروژههای هلدینگ افزود: مدیریت ارشد شرکت در حوزههای متعدد به ویژه توسعه، برنامههای استراتژیک تعریف نموده که روابط عمومیهای گروه در انتقال نتایج اقدامهای صورت گرفته نقش به سزایی دارند. در این بین به کمک ارتباطات و رسانهها میتوان جامعه پیرامون هریک از شرکتها را به خوبی مطلع ساخت.
وی حضور در روابط عمومی فولادمبارکه را نقطه قوت ذکر کرد و گفت: همافزایی کارهای مشترک با برگزاری نشستهای تخصصی و دورههای آموزشی مشترک امکان پذیر است و این همکاری در پدید آمدن کارهای ماندگار در تمامی سطوح روابط عمومی گروه فولادمبارکه نقش به سزایی دارد.
مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطرنشان کرد: پیشنهاد میشود تمام برنامه ریزیها بر اساس مقتضیات واحدها باشد و ساختار حمایتی فولادمبارکه نیز بر اساس ماموریت و نقش کارکردی آنها تبیین گردد. در تمامی شرکتهای گروه، اقدامهای بنیادی و امید بخشی صورت گرفته که انتشار آنها در سطح جامعه بر عهده روابط عمومی میباشد. همکاری در انتشار اخبار گروه و اقدامهای مناسب و به جا و حساس بودن بر اساس حوزههای مختلف از دیگر مواردی است که میبایست از سوی مدیران روابط عمومی گروه مورد توجه بیشتر قرارگیرد.
وی با اشاره به استفاده به موقع از فرصتها گفت: برند و نشان فولادمبارکه از جایگاه ویژهای برخوردار است، از همین رو تولید و انتشار محتوا در روابط عمومیها بر اساس نگاه مدیریت کلان سازمان تعریف میشود و قالبهای برنامه سازی، جایگاه متمایزی دارد، اگرچه ظرفیت شناخت و پرداختن به مطالب متفاوت، ولی هدف اصلی همگرایی و همدلی در گروه است.
نباتی نژاد در پایان اقدامهای متعدد و متنوع شرکتهای گروه در حوزه مسئولیتهای اجتماعی را تاثیر گذار دانست و گفت: انجام مسئولیتهای اجتماعی در هریک از شرکتها و در مناطق جغرافیایی کشور، نشان از بلوغ کاری گروه فولادمبارکه دارد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مهندس محسن منصوری، معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاستجمهوری در جریان سفر یک... 17 بهمن 1402
اصغر ابوالحسنی، قائم مقام بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی برای هوشمندسازی نیاز به کمک مردم و... 1 آذر 1402
پس از افزوده شدن اعضای جدید به گروه بریکس در آخرین نشست این بلوک اقتصادی، در حال حاضر،... 26 مهر 1402
رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اعلام کاهش دمای هوا در شمال،... 18 شهریور 1402
نظرات شما