با نهایی شدن بهره‌برداری از فاز یڪ پتروشیمی اوره لردگان، اڪنون خبر از در مدار قرار گرفتن فاز دوم این مجتمع تولیدی می‌رسد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پترونیوز، محسن محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان از بهره برداری فاز دوم این طرح خبر داد و گفت: در سومین ماه از سال جهش تولید واحد آمونیاڪ پتروشیمی لردگان در مدار تولید قرار گرفت.

محمودی با اشاره به اینڪه این طرح با هدف تولید 677 هزار تن آمونیاڪ راه اندازی شده است، تصریح ڪرد: واحدهای تولید اوره و آمونیاڪ لردگان در سه فاز طراحی شده ڪه فاز اول آن یوتیلیتی بوده وبطور ڪامل درمدار سرویس قرار گرفته است.
 فاز دوم تولید آمونیاڪ است ڪه در مرحله بهره برداری قرار گرفت و در آخر فاز تولید اوره با ظرفیت حدود یڪ میلیون تن است ڪه به امید خدا طی ماه آینده به بهره برداری میرسد.
محمودی بهره برداری از پتروشیمی لردگان را از آن جهت حایز اهمیت دانست ڪه این راه اندازی بدون حضور ڪارشناسان خارجی با همت و تلاش غیورمردان صنعت پتروشیمی و با ثبت رڪورد27میلیون نفر ساعت ڪارڪرد ایمنی بدون حادثه راه اندازی شده است.
وی با اشاره به آثار مثبت این طرح در جهت توسعه اقتصادی منطقه بیان داشت: با افتتاح ڪامل این پتروشیمی 600 نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به ڪار خواهندشد ڪه بیشتر آنها نیروهای بومی را شامل میشود.
گفتنی است، شرڪت پتروشیمی لردگان یڪی از شرڪت‌های تابعه پترول است ڪه در زمینی به مساحت 100هڪتار در منطقه فلارد( 55 ڪیلومتری شهر لردگان) شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال و بختیاری در حال احداث است.

لینک کوتاه
واحد آمونیاڪ لردگان تحقق جهش تولید

اخبار مرتبط

نظرات شما