نقش روابطعمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفهای، علمی و الکترونیکی، از مشخصههای جدید روابطعمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابطعمومی، دخالت در روند تصمیمگیری سازمان است.
به گزارش
نسیم اقتصاد، اهمیت جایگاه روابطعمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابطعمومیهای آنها وابسته است.
فرارسیدن 27اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابطعمومی را به همه فعالان عرصه هنرهشتم که با همت خود بر سرمایههای اجتماعی کشور میافزایند، تبریک عرض میکنم.
لینک کوتاه
نظرات شما