رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: تولید پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی ایلام به مرز 38 تن در ساعت معادل 93 درصد تولید اسمی این واحد رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد، مهندس عل‌اصغر پیرانی اظهار داشت: با استمرار تلاش شبانه‌روزی همکاران در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام سال "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، تولید با حداکثر ظرفیت در اولویت مجتمع قرار گرفته‌ است.
وی با اشاره به اینکه دریافت مجوز اخذ و برداشت خوراک از خط لوله غرب با پیگیری مدیرعامل محترم عملیاتی شد افزود:ثبت این رکورد در نتیجه خودباوری ،دانش و تخصص همکاران و کارشناسان بومی در راه‌اندازی واحد مذکور و به رغم محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و تنگناها و بازدارندگیهای ویروس منحوس کرونا صورت گرفته است.
مهندس پیرانی در ادامه با بیان اینکه استفاده از چنین ظرفیتی کم‌سابقه و نیازمند آماده نمودن پیشنیازهای بسیاری در سال‌های گذشته بوده است افزود: دستیابی به ظرفیت موجود در شرایطی میسر شده است که از کاتالیست جایگزین بجای کاتالیست اصلی واحد در شرایط تحریم استفاده شده است که اهمیت آن را دو‌چندان می‌کند.
وی افزود: جوانان این استان در دوران مختلف با حضور به موقع و موثر صحنه‌های افتخار آمیز و بیاد ماندنی فراوانی برغم کمبودهای ظاهری و محرومیت منطقه بویژه در تاریخ انقلاب و جنگ خلق کرده‌اند که نشان می دهد اعتماد به جوانان این مرز و بوم در صحنه های حساس پاسخگو بوده است.
رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام افزود: همکاران پرتلاش ما در پتروشیمی ایلام ضمن درک موقعیت‌های حساس کشور لحظه‌ای خدمت را فرو نمی‌گذارند و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک و بسوی جهش تولید پیشقدم شده‌اند.
مهندس پیرانی در پایان تصریح کرد: با حمایت‌های مدیر عامل محترم پتروشیمی ایلام و هلدینگ خلیج فارس تولید با حداکثر ظرفیت تداوم و استمرار خواهد داشت. رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در پایان از تلاش مضاعف تمام همکاران ، کارکنان و کارگران جهت پیشبرد اهداف کلان شرکت تشکر کرد.

لینک کوتاه
جهش تولید پلی‌اتیلن ۹۳ درصد ظرفیت

اخبار مرتبط

نظرات شما