رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از توقف و کاهش رشد قیمت گوجه‌فرنگی خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار کرد: وضعیت قیمت در بازار میوه به دلیل فراوانی مناسب است و بازار آرامی را شاهد هستیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره قیمت گوجه افزود: رشد قیمت گوجه متوقف شده و قیمت در حال کاهش و ارزان شدن است.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه انباری 4 هزار تومان و گوجه بوته‌ای به 7 هزار تومان رسیده است.

کارگر همچنین ادامه داد: هر کیلوگرم انار با قیمت 9 هزار تومان، پرتقال تامسون شمال با قیمت 4 هزار و 700 تومان، پرتقال رسمی جنوب 6 هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره قیمت گوجه تصریح کرد: هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد با قیمت 8 هزار تومان، کیوی 9 هزار تومان، موز 13 هزار تومان، لیموشیرین 5 هزار و 500 تومان و هر کیلوگرم خیار رسمی با قیمت 6 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

وی درباره قیمت صیفی جات نیز گفت: هر کیلوگرم پیاز قرمز با قیمت 6 هزار تومان، سیب زمینی با قیمت 3 هزار و 700 تومان و کاهو رسمی با قیمت 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

کارگر تاکید کرد: قیمت‌های اعلام شده نرخ‌های عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران است و فروشندگان واحد‌های صنفی با سود 35 درصدی می‌توانند این محصولات را عرضه کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: واحد‌های صنفی موظف به رعایت سود متعارف تعیین شده هستند و رعایت نکردن درصد سود به منزله تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع: میزان

لینک کوتاه
گوجه‌فرنگی آرام بازار

اخبار مرتبط

نظرات شما