سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت، بیش از 16 میلیون و 700 هزار کارت سوخت صادر شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد، فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار شد و زنگنه توضیحاتی درباره سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت و افزایش نرخ بنزین ارائه کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه زنگنه توضیح داد که کارت سوخت هرگز حذف نشده است در همین بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم که مخالفان، مدعی حذف کارت سوخت هستند بیش از 16 میلیون و 700 هزار کارت سوخت صادر شده است. همچنین ایشان درباره تحریم‌ها و فروش نفت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعیدی قبل از توضیحات وزیر نفت، میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید نیز گزارشی از حملات به وزیر نفت و تلاش‌های سیاسی یک جریان خاصی برای استیضاح ایشان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: ما زنگنه را یکی از کارآمدترین و متعهدترین وزرای کابینه می‌دانیم امیدواریم ایشان و سایر مدیران نفتی در شرایط بسیار سخت تحریمی در حفظ منافع ملی ایران موفق باشند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه
پشت‌پرده استیضاح وزیر نفت

اخبار مرتبط

درخشش هفتگی قیمت نفت

درخشش هفتگی قیمت نفت

بهای نفت در معاملات روز جمعه بازار آسیا تغییر چندانی نداشت اما در بحبوحه سیگنال‌های... 1 تیر 1403

نظرات شما