جلسه معارفه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز صبح برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد، جلسه معارفه رسمی جمشید ملارحمان مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، کارکنان گل گهر و فعالان عرصه معدن و اصحاب رسانه امروز صبح در سیرجان کرمان برگزار شد.

گلگهر، یکی از بزرگترین معدنی ها

گلگهر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور که با توجه به حجم ذخایر معدنی و تولیدات فولادی، جایگاه ویژه‌ای بین شرکت‌های اقتصادی کشور دارد.

گفتنی است جمشید ملارحمان؛ کارشناس ارشد صنایع است. او نخستین معاون معدنی ایمیدرو در سال 1380 بود. از جمله رزومه کاری ملارحمان می‌توان به معاونت‌ طرح‌های توسعه معدن و صنایع معدنی، مجری طرح اکتشاف و تجهیز معدن طلای کوه دم، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، معاون اکتشاف و معادن ایمیدرو، سرپرست معاونت بهره‌برداری، عضویت هیات اجرایی سنگ آهن سنگان اشاره کرد.

 ملارحمان حدود 5سال معاون مهدی کرباسیان در ایمیدرو بود و آبان سال گذشته سرپرست ایمیدرو شد.



در ابتدا ایمان عتیقی مدیرعامل مجتمع گل گهر در آیین معارفه مدیرعامل گل گهر گفت: نقش صنایع معدنی در بورس غیر قابل انکار است.

وی ضمن موفقیت برای ناصر نقی زاده رئیس سابق گل گهر گفت: ملارحمان با زیر ساخت‌های گل گهر با توجه به پیشینه فعالیت‌های ملا رحمان کاملا آشناست و انتخاب ملارحمان را انتخابی میمون عنوان کرد.



در ادامه محمود محمود آبادی فرماندار سیرجان در آیین معارفه مدیرعامل گل گهر با تشکر از فعالیت‌های مدیرعامل پیشین گل گهر رو به ملارحمان مدیرعامل جدید گل گهر گفت: مدیرعامل جدید گل گهر راهی بسیار سخت دشوار در پیش دارد اما نیرو‌ها و مردانی با قدرت در کنار خود دارد که می‌تواند در رسیدن به اهداف خود موفق باشند

وی افزود: مردم سیرجان به نام گل گهر در بسیاری از کشور‌ها شناخته شده است.

محمود آبادی افزود: این مسئولیت خطیر می‌تواند توسعه بیشتر گل گهر و پیشرفت را به ارمغان بیاورد و ارز آوری بیشتری را از گل گهر شاهد باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم رنج بیکاری از مردم سیرجان برداشته شود اگر چه نقش گل گهر غیر قابل کتمان است. فارغ التحصیلان فنی مهندسی کرمانی با دست یاری به شما می‌دهند.

وی در آخر گفت: من به عنوان فرماندار شهرستان سیرجان نوید می‌دهم با توان قوا مدیران و مسئولان در کنار شما هستند و مشاور توسعه محور برای برای هدایت به سمت توسعه باشند.



باید نگاه ما به مجموعه گل گهر ملی و بین‌المللی باشد

رسولی معاونت سیاسی اجتماعی استاندار کرمان در ارتباط با ظرفیت استان کرمان در بخش صنعت و معدن سخن گفت.

در ادامه داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اکتشاف و اهمیت ظرفیت استخراج سخن گفت.

وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در استخراج گفت: در 1404 مجموعه‌هایی همچون گلگهر می‌تواند به عنوان بخش خصوصی در این زمینه تاثیر‌گذار باشد

وی در ادامه گفت: زیرساخت‌ها باید آماده‌سازی شود.

لینک کوتاه
آیین معارف مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر در کرمان

اخبار مرتبط

نظرات شما