عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مطلوب ارزیابی کردن اقدام ادغام برخی از بانک های نظامی دربانک سپه ،گفت: این موضوع درمجلس شورای اسلامی نیازبه قانون ندارد و دولت مکلف به پیش بینی های لازم است و در کل این اقدام، اقدام خوبی است.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار نسیم اقتصاد با تاکید بر لزوم ساماندهی کارکنان وجلوگیری ازخروج نخبگان و.... در ادغام بانک ها، گفت: در این خصوص باید بانک مرکزی نظارت و مراقبت لازم را داشته باشد تا کار به نحوخوبی صورت گیرد.
 نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به آثارعملکرد و ساماندهی موسسات غیرمجاز اشاره کرد و افزود : موسسات غیرمجاز اگر به موقع ساماندهی می شد، به معظل بزرگی برای نظام تبدیل نمی شد. با این وجود، مدیریت و نطارت بانک مرکزی و مشارکت برخی از بانک های خصوصی از جمله بانک پارسیان به عنوان بانک عامل بانک مرکزی، یکی از این موسسات به خوبی سروسامان داده شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه  و محاسبات مجلس عملکرد بانک های خصوصی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بانک های خصوصی به ویژه بانک پارسیان با مشارکت در پروژه های عمرانی و صنعتی،  توانستند در بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید نقش موثری ایفا کنند.
بائوج لاهوتی با اشاره به نقش بانک ها در رونق اقتصاد کشور، گفت: بانک ها، به ویژه بانک های خصوصی می توانند با حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل چرخه اقتصادی کشور را  بیش از پیش سرعت و رونق بخشند.

لینک کوتاه
مراقبت نظارت دولت بانک مرکزی ادغام بانک ها نقش موثر بانک های خصوصی بهبود فضای کسب و کار

اخبار مرتبط

نظرات شما