تعداد زیادی از مالباختگان یک شرکت پیش‌فروش خودرو که مدیرعامل آن در حال حاضر در زندان به سر می‌برد، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از فارس، تعداد زیادی از مالباختگان یک شرکت پیش‌فروش خودرویی که مدیرعامل آن در حال حاضر در زندان به سر می‌برد مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان در تماس با خبرگزاری فارس، گفت: امروز 300 نفر از 1400 مالباخته شرکت مفتاح رهنورد که برای تحویل خودرو به این شرکت به طور متوسط 100 تا 300 میلیون تومان پول پرداخت کرده بودند، به دلیل تحویل نشدن این خودروها و ایفای تعهدات برای بار چندم تجمع کردند.

وی ادعا کرد: مدیرعامل این شرکت که مشاور خودرویی وزیر سابق صنعت و معدن و مشاور خودرویی کمیسیون اصل 90 مجلس بوده است، مردادماه امسال در دادسرای ناحیه 28 شعبه 5 بازپرسی محکوم شد و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد از 1400 نفر پول گرفته است، گفت:‌ بارها از مجلس و وزارت  صنعت و معدن درخواست رسیدگی به این مشکل را کرده‌ایم، اما به جایی نرسیده‌ایم.  

به گفته وی، مالباختگان به طور متوسط هرکدام از 100 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان به این شرکت پرداخت کرده اند و هنوز به پول یا خودروی خود نرسیده‌اند.

لینک کوتاه
تجمع مالباختگان شرکت پیش‌فروش خودرو مقابل مجلس