می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از فارس، سید مجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود : اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.
صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.
وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پیگیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود : میتوان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری کرد تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.
لینک کوتاه
نظرات شما