می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از فارس، سید مجید صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود : اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.

صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن 20117 و یا با استفاده از کد دستوری #2020* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت کرد.

 وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پیگیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در پایان افزود : می‌توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری کرد تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.

لینک کوتاه
درگاه ثبت پی گیری خرابی تلفن متمرکز کشوری