استاندار همدان با بیان اینکه میزان صادرات این استان در سال گذشته 861 میلیون دلار بوده است گفت: میزان صادرات امسال یک میلیون دلار هدفگذاری شده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه همدان یادآوری کرد: برای سال آینده نیز دنبال افزایش میزان صادرات این استان بوده تا اهداف پیش بینی شده محقق شود.
استاندار همدان بیان کرد: رویکرد دولت توجه به معیشت مردم و اشتغال است برای تحقق این رویکرد راهی جز حمایت از بخش خصوصی و تولید نیست.
شاهرخی با اشاره به اینکه همدان دارای پیشینه و سابقه قوی است گفت: هر اقدام شایسته و مثبتی در استان با همکاری بخش خصوصی محقق شده است.
وی ادامه داد: با توجه به زمینه سازی صورت گرفته از گذشته و حمایت دولت از تولید و بخش خصوصی هم اینک کمترین مشکل به ویژه در حوزه مالیات وجود دارد.
استاندار همدان از فراهم بودن بستر فعالیت بخش خصوصی خبرداد و افزود: مجموعه استانداری یار و یاور تولیدکنندگان و بخش خصوصی است.
شاهرخی اظهار داشت: استان همدان با همکاری بخش خصوصی در مسیر توسعه قرار دارد بنابراین استانداری برای رونق تولید از هیچ کمکی دریغ نمی کند.
وی افزود: مشکلات قابل رفع در استان با تعامل و همفکری برطرف می شود و اما مسایل ملی باید در سطح کلان دنبال شود.

لینک کوتاه
استاندار صادرات تولیدکنندگان

اخبار مرتبط

نظرات شما