یک ماه پیش عملکرد سکه ثامن را بررسی کردیم و در نهایت نامه پلمپ ثامن را به اماکن ارسال کردیم.

آیت محمدولی، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با "نسیم اقتصاد" ضمن اشاره به نوع عملکرد "سکه ثامن" گفت: فعالیت "سکه ثامن" در چارچوب مقررات صنفی نبود. بیش از 1 ماه پیش نوع فعالیت این شرکت را بررسی کردیم و در نهایت اوایل شهریور نامه درخواست پلمپ این واحد را به اداره اماکن ارسال کردیم.

وی ابراز داشت: یک واحد باید چارچوب صنفی را حفظ کند که سکه ثامن این چارچوب را حفظ نکرد. بر این اساس چند اخطار به مدیریت سکه ثامن ارسال کردیم. وقتی به اخطارها توجه نشد، به اداره اماکن نامه‌ای برای پلمپ این واحد ارسال کردیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نهادها در ارائه مجوز به افراد باید دقت بیشتری به خرج دهند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید. برای شناسایی بیشتر، باید موانعی را تعبیه کرد تا از این طریق افراد را بیشتر بشناسیم. برخی افراد مثل مدیر سکه ثامن، هدفشان فعالیت سالم نیست. امروز یک رنگ دارند و فردا رنگ عوض می‌کنند.

محمدولی تصریح کرد: اتحادیه طلا و جواهر فاقد هرگونه سایت اینترنتی است. لذا اتحادیه هیچگونه تبلیغی برای شرکت انجام نداده است. البته سایت رسمی اتحادیه هنوز افتتاح نشده است. احتمال زیاد بعد از محرم از این سایت پرده‌برداری می‌شود.

لینک کوتاه
سکه ثامن پلمپ