قیمت طلا و سکه در اولین روز هفته (17 شهریور) با کاهش همراه شده است و به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، جلسه سه جانبه پوتین، روحانی و اردوغان در تهران تاثیر مناسبی روی بازار طلا و سکه گذاشته که امیدواریم این آثار در ادامه نیز مثبت و مستمر باشد تا بتواند ثباتی را به بازار ارز و طلا برگرداند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، ابراهیم محمدولی - رییس اتحادیه طلا و جواهر - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که قیمت سکه کمتر از طلا با کاهش مواجه شده است، چراکه به سیاست‌های اقتصادی داخلی مرتبط است، اظهار کرد:  امروز سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 85 هزار تومان و سکه تمام بهار امامی چهار میلیون و 315 هزار تومان فروخته شد و قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز به ترتیب دو میلیون و 120 هزار تومان، یک میلیون و 210 هزار تومان و 616 هزار تومان ثبت شده است.

وی گفت: یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 515 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار 350 هزار تومان فروخته شد و اونس جهانی نیز با کاهش مواجه شد و به قیمت 1198 دلار رسید.

محمدولی اظهار امیدواری کرد با کاهش التهابات و نوسانات بازار به حالت عادی خود برگردد و شاهد رونق فعالان در این بازار و صنعت باشیم.

لینک کوتاه
تاثیر مثبت پوتین روحانی اردوغان طلا

اخبار مرتبط

طلا وارد مسیر نزولی شد

طلا وارد مسیر نزولی شد

قیمت طلا امروز چهارشنبه (15 می) در آستانه انتشار داده‌های کلیدی تورم در ایالات‌متحده که... 26 اردیبهشت 1403

نظرات شما