نسیم اقتصاد- مدیرعامل تسلاموتور که عنوان می کند شرکتش موفق به اخذ نمایندگی از بی ام و شده است در اولین کنفرانس خبری خود در جمع خبرنگاران از ورود و عرضه خودروهای برقی و الکتریکی ب.ام.و به ایران خبر داد.

به گزارش  نسیم اقتصاد به نقل از عصر ایران، رامین وطن دوست افزود: این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ارائه خدمات پس از فروش به کلیه خودروهای بی ام و اقدام به عرضه خودروهای برفی این کمپانی در فاز اول به ایرانخواهد کرد که این خودروها نیز  براساس سفارش مشاری ایرانی و به صورت سفارشی تولید و تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اولین گام محصول ب.ام.و آی3 در نیمه اردیبهشت ماه امسال در ایران رونمایی و معرفی خواهد شد، گفت: قیمت این خودرو هم اکنون  38 هزار و 900 دلار است و باید در هنگام ورود به ایران با توجه به نرخ برابری ارز و ریال، قیمت نهایی محصول اعلام شود.

وطن دوست در ادامه با توجه به اینکه در حال حاضر 25 هزار خودروی ب.ام.و در ایران تردد دارد، خاطر نشان کرد: تمامی دارندگان این خودروها می توانند با مراجعه به 8 نمایندگی تسلاموتور در سراسر کشور برنامه های به روز شده  BMW را بر روی خودروهای خود نصب کرده و گامی در جهت کاهش آلایندگی و آلودگی ها برداشته شود.

لینک کوتاه
خودروهای برقی

اخبار مرتبط

 قیمت گوشت 14 برابر شد!

قیمت گوشت 14 برابر شد!

بررسی‌ها نشان می‌دهد هزینه سبد مصرفی خانوار در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به فروردین... 13 تیر 1403

نظرات شما