نسیم اقتصاد- شرکت پلی اکریل ایران با انتشار یک اطلاعیه، سهامداران خود را جهت تصمیم گیری پیرامون شمولیت ماده 141 قانون تجارت به مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری  نسیم اقتصاد، شرکت پلی اکریل ایران طی این آگهی زمان و محل برگزاری مجمع عمومی را اعلام کرده و از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده است تا در جلسه مجمع عمومی که در ساعت 12:00 روز پنج شنبه مورخ 1397/01/30 درمحل سالن اجتماعات دفتر شرکت حاضر شده و در خصوص ادامه فعالیت آن تصمیم گیری کنند.
شایان ذکر است "شپلی" به دلیل مواجه با زیان انباشته 1.5 برابر سرمایه ثبت شده مشمول ماده 141 قانون تجارت است و بنابر قانون سهامداران آن بایستی در خصوص ادامه فعالیت شرکت تصمیم گیری کنند. بطوریکه طبق آخرین ترازنامه مورخ 30 آذرماه 1396، "شپلی" بیش از 5670میلیارد و 781 میلیون ریال زیان انباشته داشته؛ این در حالی است که سرمایه ثبت شده آن کمتر از 3571 میلیارد ریال می باشد.
همچنین، این شرکت گروه شیمیایی در سال مالی 96 به ازای هر سهم 321 ریال زیان محقق کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال مالی پیش از آن با رشد 8 درصدی رو به رو بوده است. عمده دلیل افزایش زیان شرکت پلی اکریل ایران نیز طبق این اطلاعات مالی کاهش درآمدهای عملیاتی به میزان 76 درصد و در نهایت کاهش 22 درصدی سود عملیاتی آن نسبت به سال مالی پیش از آن اعلام شده است.
این شرکت در حالی در آخرین روز فروردین ماه جاری جهت تصمیم گیری پیرامون شمولیت ماده 141 قانون تجارت و ادامه یا انحلال شرکت به مجمع می رود که میزان تولید و فروش آن با کاهش چشمگیری مواجه شده و به ترتیب با افت نزدیک به 80 و 71 درصدی همراه شده است.

لینک کوتاه
شپلی مجمع فوق العاده

اخبار مرتبط

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین با افزایش روزانه شش درصدی دوباره به بالای 65 هزار دلار رسید. 27 اردیبهشت 1403

نظرات شما