نسیم اقتصاد- وزیر نیرو در بدو ورود به شهر قم با حضور در جمع بازیگران جشنواره نمایشی «شهر خوب؛ شهروند خوب» از روند اجرای نمایش‌های این جشنواره بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، دکتر رضا اردکانیان که دقایق اولیه صبح امروز جهت دیدار با علما و مراجع عظام تقلید وارد شهر قم شده است، در بدو ورود با حضور در جمع بازیگران جشنواره نمایشی «شهر خوب؛ شهروند خوب» از روند نمایش‌های شهروندی این جشنواره بازدید کرد.
جشنواره نمایشی «شهر خوب؛ شهروند خوب» بیش از یکماه است که در راستای ارائه مبانی فرهنگ شهروندی از جمله تبیین فرهنگ صحیح ترافیکی، مدیریت پسماند و... به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم توسط بیش از 300 بازیگر و هنرمند در این شهر آغاز شده است.
وزیر نیرو با قدردانی از این اقدام فرهنگی تاکید کرد راه عبور از بسیاری از چالش ها در کشور به ویژه مشکل کم آبی فرهنگ سازی است.
وزیر نیرو در اولین برنامه خود پس از این بازدید با حضور در دفتر نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در قم با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده این مرجع تقلید جهان تشیع در ایران دیدار خواهد کرد.
دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی و جوادی آملی از دیگر برنامه‌های دکتر اردکانیان در سفر به قم است.
 

لینک کوتاه
دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو

اخبار مرتبط

نظرات شما