قیمت میوههای نوبرانه در میادین میوه و ترهبار/...
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: تولید و عرضه میوههای نوبرانه تابستان...12 تیر 1403
نسیم اقتصاد- مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن و مدیرحوزه مدیریت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان به بازدید از بخشهای مختلف این مرکزپرداختند.
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، در این بازدید مدیریت روابط عمومی از چگونگی راه اندازی این مرکز ، نحوه ارتباط با مشتریان و نوع درخواست ها و انتظارات ایشان گزارشی را برای مدیرعامل بیان کرد.
محمد حسین نظری توکلی در بازدید از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقیم و استماع ندای مشتری نسبت به پاسخگویی تعدادی از تماس های مشتریان و پیگیری مشکلات آنان اقدام نمود .
وی ضمن بازدید از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومی تاکید کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوی تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعایت اصل مشتری مداری به فعالیت خود ادامه دهند.
نظرات شما