میوه و تره بار رو به ارزانی است / اعلام قیمت...
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از عرضه انبوه میوههای...8 خرداد 1403
نسیم اقتصاد- شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریورماه جاری تغییر می یابد. در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر مشتریان با بانک سینا شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان این بانک به 5 رقم کاهش یافت.
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک سینا، هموطنان برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان این بانک که با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، می توانند از اول شهریورماه جاری با شماره تلفن 02141731 تماس بگیرند.
این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه خواهد بود.
دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود. همچنین در صورت مفقودی یا سرقت کارت های بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز می توان کارت خود را مسدود نمود.
این مرکز همچنین آماده دریافت پیشنهادها و انتقادهای هموطنان در زمینه های مختلف عملکردی در بانک سینا است.
بانک سینا در ششماهه اول سال 1402 با کسب 55 هزار و 273 میلیارد ریال درآمد عملیاتی، عملکرد... 9 مهر 1402
معاون بانکداری بانک سینا گفت: بانک سینا بیش از 50 درصد منابع سپردهای هر استان را به... 23 مرداد 1402
نظرات شما