نسیم اقتصاد- مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد گفت: با هدف قدردانی از اصحاب رسانه اقدام به حمایت از جشن روز خبرنگار کرده‌ایم تا از نقش موثر خبرنگاران در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک تشکر کرده باشیم.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از ایبِنا، مهندس محمدمهدی صادق با تبریک روز خبرنگار گفت: با هدف قدردانی از اصحاب رسانه اقدام به حمایت از جشن روز خبرنگار کرده ایم تا به سهم خود از نقش موثر خبرنگاران در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک تشکر کرده باشیم.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک شاید بیش از هر حوزه دیگری به فضایی شفاف و عاری از ابهام محتاج است و به طور قطع حضور خبرنگاران شایسته و متعهد در این زمینه بسیار با اهمیت است.
شایان ذکر است؛ در این مراسم که در 17 مرداد 96 در تالار ایوان شمس برگزار می شود، مسئولان دولتی و دست اندرکاران صنعت پرداخت سخنرانی خواهند داشت.
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.
این مراسم که خبرگزاری ایبنا مجری آن است با حمایت انحصاری شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار می شود و بیش از 150 خبرنگار حوزه اقتصادی، مدیران عامل بانک ها، بیمه، بورس و شرکت های پرداخت الکترونیکی در آن حضور دارند.
 

لینک کوتاه
پرداخت الکترونیک سداد مهندس محمدمهدی صادق روز خبرنگار

اخبار مرتبط

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین با افزایش روزانه شش درصدی دوباره به بالای 65 هزار دلار رسید. 27 اردیبهشت 1403

نظرات شما