نسیم اقتصاد- مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره ایران با هدف اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، اطلاعات، استعداد و توانمندهای طرفین در حوزه‎های علمی، پژوهشی و عملیاتی، تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از شانا، همکاری‌های مشترک به‌ منظور بهره‌مندی از تجربه، داده‌ها و اطلاعات، دانش و توانمندی فنی، امکانات، مطالعات و مشاهدات علمی در حوزه زمین‌شناسی، ژئوفیزیک، ژئوشیمی، حفاری، مهندسی نفت، نقشه‌برداری، HSE، آموزش و دیگر موارد مورد توافق صورت میگیرد.
سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران درباره این تفاهمنامه که هفته گذشته امضا شد، گفت: همه شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران برای سهولت و انجام کار باکیفیت بالا و مطلوب تقسیم‌بندی شده‌اند و همگی جزء یک پیکر و حلقه‌های یک زنجیره هستند، بنابراین اجرای امور و تمامی مأموریت‌ها باید بیشترین سود و آورده را برای این شرکت رقم بزند.
وی افزود: در انجام یک پروژه، به ویژه در سطح ملی، شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه به نحوی دخیل هستند، اما بسته به نوع پروژه، فقط تناسب و درصد حضورشان فرق می‌کند. لذا انجام اینگونه تفاهم‌نامه‌ها، ضمن رعایت و حفظ حریم‌ها و تخصص‌ها، همکاری خوب و کم‌هزینه در ترسیم اولویت‌های اکتشافی و نیازهای تولیدی را فراهم میکند.
حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران هم با استقبال از مفاد این تفاهم‌نامه گفت: اطمینان دارم با حمایت‌های مهندس هندی، می‌توانیم با یک کارگروهی خوب، به یک هم‌افزایی و ارزش افزوده در پروژه‌ها برسیم.
وی ضمن استقبال از تعامل‌ مناسب میان شرکت‌ها گفت: برای انجام کارها باید نگاه تخصصی داشت، به طوری که هر پروژه را با ساز و کار مخصوص باید در جای خود تعریف کرد تا بتوان با کار گروهی قوی و با هزینه کم‌تر و نتیجه بهتر آن را انجام داد.
 

لینک کوتاه
مدیریت اکتشاف شرکت نفت فلات قاره

اخبار مرتبط

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین صعود کرد

بیت‌کوین با افزایش روزانه شش درصدی دوباره به بالای 65 هزار دلار رسید. 27 اردیبهشت 1403

نظرات شما