نسیم اقتصاد- مینا علاوش، معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران در این خصوص خبر داد: موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران، در راستای گسترش فرهنگ بازار سرمایه و عملیاتی کردن ابزارهای موجود در میان شرکت ها، تفاهم نامه آموزشی با آموزشگاه بازار بورس دات کام (شرکت طلیعه کاوش) منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از سنا، آموزشگاه بازار بورس دات کام (شرکت طلیعه کاوش) و اتاق بازرگانی ایران در برگزاری دوره های آموزش مجازی با هم همکاری می کنند.
 مینا علاوش، معاون آموزشی موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران در این خصوص خبر داد: موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران، در راستای گسترش فرهنگ بازار سرمایه و عملیاتی کردن ابزارهای موجود در میان شرکت ها، تفاهم نامه آموزشی با آموزشگاه بازار بورس دات کام (شرکت طلیعه کاوش) منعقد کرد.
بر اساس این تفاهم نامه شرکت های عضو اتاق بازرگانی ایران می توانند به آموزش های مجازی (غیرحضوری) در حیطه های بازار سرمایه، مالی ، اقتصاد  و مدیریت با تسهیلات ویژه دسترسی داشته باشند.
دوره های آموزش مجازی به واسطه کیفیت بالا، هزینه های پایین و پوشش حجم گسترده دانش پذیران همزمان، جذابیت زیادی برای سازمان های پیشرو و دانش بنیان دارد.
بر اساس این گزارش، علاوه بر کیفیت بالای دوره های آموزش مجازی که در قالب فیلم، صوت، انیمیشن و آزمون های تعاملی است، دانش پذیران از خدمات پشتیبانی تلفنی و آنلاین نیز در طول مدت دسترسی به دوره بهره مند خواهند شد. همچنین به پذیرفته شدگان در دوره های آموزشی، گواهینامه پایان دوره از سوی موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران اعطا خواهد شد.
عناوین این دوره ها شامل،مدیریت زمان، مدیریت دانش، اصول و فنون مذاکره، گزارش نویسی و مکاتبات اداری، دوره های مالی مجازی و..خواهد بود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت مرکز آموزش اتاق بازرگانی به آدرس www.iccm-ins.ir  مراجعه نمایند.
موسسه آموزشی و پژوهش اتاق بازرگانی ایران، آمادگی برگزاری دوره های اختصاصی ویژه شرکت ها ، متناسب با نیازهای خاص آنها را نیز دارد.
 

لینک کوتاه
شرکت طلیعه کاوش مینا علاوش اتاق بازرگانی بازار سرمایه

اخبار مرتبط

هوای معتدل بازار سرمایه

هوای معتدل بازار سرمایه

امروز بازار بورس با رشد نسبی 1921 واحد مواجه شد و شاخص کل به دو میلیون و 163 هزار واحد رسید. 22 اسفند 1402

نظرات شما