نسیم اقتصاد- بانک صادرات در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در جامعه و همسو با سیاستهای دولت محترم، از ابتدا تا پایان اردیبهشت سالجاری، بالغ بر1420 میلیاردریال وام قرض الحسنه به 7361 متقاضی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، از مجموع وامهای قرض الحسنه پرداختی این بانک طی دو ماهه اول سالجاری، 2570 فقره وام به ارزش337 میلیارد ریال مربوط به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ودیعه مسکن مستاجران کم درآمد، قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، زندانیان معسر و نیازمند و زلزله زدگان و  4015 فقره وام به ارزش 1034 میلیارد ریال مربوط به سرفصل وامهای ازدواج و جهیزیه و تعداد 776 فقره به ارزش49 میلیارد ریال به سایر سرفصل ها اختصاص یافته است.
گفتنی است مانده وامهای قرض الحسنه شبکه بانک صادرات ایران معادل 53 هزار میلیارد ریال می باشد که به متقاضیان نیازمند طی سنوات اخیر پرداخت شده است.
لازم به ذکر است منبع تأمین این نوع وامها، دارندگان حسابهای قرض الحسنه نزد شعب بانک صادرات ایران می باشند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوعدوستانه و خداپسندانه شرکت نموده اند.
 

لینک کوتاه
بانک صادرات وام قرض الحسنه

اخبار مرتبط

نظرات شما