​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: نگاه مدیریت بانک، حرکت در مسیر تحول است و انگیزه تمامی مدیران این است که بانک به جایگاه واقعی خود بازگردد.

به گزارش نسیم اقتصاد، محسن سیفی در چهارمین سفر جامع استانی که در راس هیئتی با حضور اعضای هیئت‌مدیره، هیئت‌عامل و مدیران ارشد بانک به استان سمنان سفر کرده بود، در جمع مدیران، روسای حوزه و شعب و کارکنان ستادی بانک در این استان، با قدردانی از زحمات همکاران بانک گفت: خدمات و زحمات همکاران برای بانک، مردم و نظام اقتصادی کشور دیده می‌شود اما واقعیت و مشکلات موجود بانک باید مطرح و جدی گرفته شود. نگاه مدیریت بانک، حرکت در مسیر تحول و احیای جایگاه بانک است.
 
او در بیان اهداف سفرهای جامع استانی، مجموعه بازدیدها در قالب پروتکل سفرهای جامع استانی را با هدف دیدار مدیران ارشد بانک از تمامی شعب در دورافتاده‌ترین نقاط کشور عنوان کرد و افزود: دیدار مستقیم مدیران با مسئولان شعب موجب نتایج مثبت در بانک خواهد بود و باید عمق استراتژیک را از ستاد به سطح شعب منتقل کنیم. وظیفه تمامی کارکنان ستاد بانک پشتیبانی از شعب است.
 
سیفی اظهار کرد: گذشته و آینده کارکنان بانک صادرات ایران، در گرو سربلندی و موفقیت این بانک در نظام بانکی و اقتصادی کشور است و باید با تحمل زحمات مضاعف برای بالندگی و ارتقای آن تلاش کنیم.
 
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: هر بانکی که بنا به نیاز و توقع مشتری به سمت تغییر و تحول در مدل‌های تجاری خود حرکت کرده، توانسته به موفقیت دست یابد. مدل‌های بانکداری عوض شده و کسب و کار شبکه بانکی تغییر کرده و باید تفکرمان نسبت به بانکداری تغییر یابد.
 
سیفی روند اصلاح زیرساخت‌ها در بخش فناوری اطلاعات برای 40 میلیون مشتری بانک را نیز تشریح کرد و از ارتقای تقریبا 4 برابری ظرفیت زیرساخت پردازشی تراکنش‌های بانک خبر داد.
 
توجه به تعهدات همراستا با ارائه تسهیلات ریالی، فروش اموال مازاد و عملیاتی کردن پلتفرم نوین بانکداری دیجیتال، از دیگر موارد مورد توجه مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.​

لینک کوتاه
بانک صادرات ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما