نسیم اقتصاد- شرکت آب و فاضلاب مشهد با استفاده از تسهیلات وام بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا AIIB برای ساخت سه تصفیه‌خانه فاضلاب جدید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت غیر دولتی آبفای مشهد از پیگیری دریافت وام از بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا (AIIB) جهت احداث تصفیه‌خانه‌های طبرسی شمالی، مدول دوم خین عرب و مدول سوم اولنگ خبر داد.
"سیدمحمد تفضلی" با بیان این مطلب که در شرایط کنونی بهترین روش برای پیشبرد پروژه­ها و طرح­های کلان، استفاده از سرمایه‌های غیر دولتی است، گفت: اخذ وام از بانک‌های خارجی برای اجرایی شدن پروژه‌ها جزء افتخارات و فعالیت‌های مهم شرکت آبفای مشهد است.
وی با یادآوری احداث دو تصفیه خانه بزرگ و پیشرفته التیمور و خین عرب از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی (IDB) که کمک شایان توجهی به کاهش مشکلات زیست محیطی مشهد نموده است، تحقق وام بانک AIIB را گامی بلند در توسعه زیر ساختهای دومین کلان شهر کشور دانست که حاصل هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی متعدد مانند وزارت نیرو، آبفای کشور، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، سازمان سرمایه گذاری ایران، محیط زیست و سایر ارگان‌های ذیربط است.
مدیر دفتر تجهیز آبفای مشهد در ادامه افزود: پس از برگزاری چندین جلسه با نمایندگان بانک و بازدید وی از شهر مشهد، گزارشات و مستندات مورد نیاز هیئت مدیره بانک تهیه و ارسال شد که در نهایت یکی دیگر از شرایط بانک، برگزاری جلساتی با مردم و مسئولین به طور جداگانه جهت بررسی اثرات اجرای طرح و مشخص شدن مشکلات احتمالی و معرفی طرح جهت هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی بود که پیرو دعوت قبلی، این جلسات در تاریخ‌های 17 و 18 اردیبهشت 96 برگزار شد.
 

لینک کوتاه
شرکت آب و فاضلاب بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا AIIB تسهیلات تصفیه‌خانه فاضلاب

اخبار مرتبط

نظرات شما