نسیم اقتصاد- مدیر شعب بانک مسکن در استان یزد ضمن تأکید بر پرداخت نهاییِ تسهیلات متمم 30 به 40 میلیون تومان به یک‌هزار و 684 واحد مسکن مهر اعلام کرد: تاکنون 29 هزار و 700 واحد از کل پروژه‌های این استان، فروش اقساطی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، حسن خطیب‌زاده، مدیر امور شعب استان یزد در خصوص  عملکرد این بانک در حوزه مسکن مهر گفت: کل واحدهای مسکن مهر این استان از ابتدا تا کنون 32 هزار فقره بوده که از میان آنها، 29 هزار و 700 واحد فروش اقساطی شده است.
وی با اشاره به تسهیلات متمم 30 به 40 میلیون تومان نیز تصریح کرد: اگر تعداد یک هزار و 684 واحدی که تسهیلات متمم را دریافت کرده اند نیز به این واحدها اضافه کنیم، در واقع 31 هزار و 384 واحد نهایی شده و تنها 616 واحد باقی می مانند.
خطیب‌زاده اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی نهادهای دست‌اندرکار مشتمل بر وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن، بنیاد شهید و ...، 70 درصد واحدهای باقیمانده، در نیمه اول سال جاری و الباقی واحدها نیز تا پایان سال تکمیل شوند و به متقاضیان تحویل داده شوند.
مدیر شعب استان یزد در ادامه در مورد سپرده های افتتاح‌‌شده و منابع جذب‌شده این مدیریت در قالب صندوق پس انداز مسکن یکم نیز توضیحاتی ارائه کرد.
وی گفت: تا پایان سال 1395، دو هزار و 500 حساب سپرده در این صندوق افتتاح و به این ترتیب، 334 میلیارد ریال منابع جذب شده است.
گفتنی است مرکز استان یزد در زمره شهرهایی است که متقاضیان می توانند با افتتاح سپرده‌های 300 میلیون ریالی، پس از یک سال، 600 میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن در قالب صندوق پس انداز مسکن یکم دریافت کنند.
علاوه بر این، سایر شهرهای این استان امکان دریافت 400 میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن را در ازای افتتاح حساب سپرده 200 میلیون ریالی و انتظاری یک ساله دارند.
 

لینک کوتاه
بانک مسکن حسن خطیب‌زاده مسکن مهر

اخبار مرتبط

نظرات شما