نسیم اقتصاد- دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، متن پیام به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر نهضت اسلامی ، یار دیرین امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج ) ، رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم .
آیت الله رفسنجانی در تمام دوران حیات پر برکت خود در جهت استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های آرمانی و اعتقادی آن از هیچ کوششی فروگذار ننمودند و دلسوزانه همواره در کنار رهبری و همسو با سیاست های مقتدرانه و مدبرانه نظام گام برداشتند و در تنگناها و دشواری ها، با ژرف اندیشی و هوش سرشار خود منشا اثر بودند.
ایشان مظهر صبر و صلابت و اعتدال و دوستدار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز بود و همواره دل در گرو اعتلای کشور و آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی داشت و به واقع فقدان آن بزرگوار برای کشور و نظام شکوهمند اسلامی ضایعه ای بزرگ و به فرموده مقام معظم رهبری سخت و جانکاه است.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای رهبر عظیم الشان، خانواده محترم ایشان و مردم عزیزمان صبر و شکیبایی مسالت می نماییم .
محمد علی سهمانی

لینک کوتاه
دکتر محمد علی سهمانی بانک رفاه آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت

اخبار مرتبط