مدیرعامل شرکت توانیر در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن یکم تیرماه، هفته صرفه‌جویی در مصرف برق صادر کرد، ضمن اعلام کاهش 68 درصدی اعمال محدودیت نسبت به دوره مشابه سال 1404 از ثبت کاهش چشمگیر 3 درصدی مصرف برق نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این دستاورد کم‌نظیر را مرهون اعتماد و همراهی همه هم‌وطنان عزیز دانست.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی توانیر، محمد اله‌داد با قدردانی از همراهی بی‌نظیر هموطنان در مصرف برق، در پیام خود چنین نوشت:

با سپاس بی‌نهایت از همراهی کم‌نظیر مشترکان عزیز برق، افتخار دارم اعلام کنم که فصل بهار را با کاهش 68 درصدی در اعمال محدودیت‌ها پشت‌سر گذاشتیم. این دستاورد بزرگ، جز با همدلی، درک متقابل و مدیریت هوشمندانه مصرف از سوی مردم شریف ایران میسر نمی‌شد. 

آمارها گویای آن است که مصرف برق در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است؛ رقمی که در صنعت برق یک جهش کیفی محسوب می‌شود و نشان از بلوغ فکری و مسئولیت‌پذیری بالای جامعه ایرانی دارد.

از یکم تا هفتم تیرماه، همزمان با هفته ملی صرفه‌جویی در مصرف برق، بار دیگر بر این نکته تأکید می‌کنم که اگرچه از همراهی مثال‌زدنی شما در بهار بی‌نهایت سپاسگزارم، اما قله اصلی مصرف در روزهای گرم تیر و مرداد پیشِ روست. 

پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش دما در هفته‌های آینده است و از همین امروز از تمامی مشترکان عزیز درخواست می‌کنم با نهادینه کردن الگوی مصرف، به‌ویژه در ساعات اوج بار، یار و یاور صنعت برق باشند.

تجربه موفق بهار ثابت کرد که «ما می‌توانیم». با تکیه بر این سرمایه اجتماعی ارزشمند، امیدواریم تابستان 1405 را نیز با حداقل محدودیت‌ها و حداکثر پایداری شبکه پشت سر بگذاریم و بار دیگر ثابت کنیم که ایرانیان در روزهای سخت، همدل‌ترین و همراه‌ترین مردم جهان هستند. 25 درجه، قرار همدلی ما و همراهی و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست.


لینک کوتاه
مدیرعامل شرکت توانیر مصرف برق

اخبار مرتبط

نظرات شما