رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت 3 نفر در استان تهران در پی حملات شب گذشته خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، محمداسماعیل توکلی در توضیح بیشتر گفت: در حوادث مرتبط با حملات وحشیانه آمریکا در استان تهران ، 3 نفر دچار مصدومیت شدند.

بر اساس اعلام اورژانس تهران، وی افزود: هر سه نفر به بیمارستان منتقل شدند.

 

لینک کوتاه
مصدومان

اخبار مرتبط