مترو و اتوبوس رایگان شد

مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد
به گزارش نسیم اقتصادبه نقل از خبرآنلاین، با تصویب لایحه دو فوریتی در شورای شهر تهران، مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد.
محمود کبیری یگانه معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در گفتوگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: لایحه دوفوریتی رایگان بودن استفاده از مترو و BRT در پایتخت تا پایان دهه اول ماه محرم ، در جلسه امروز (سهشنبه) شورای شهر تهران روی میز بررسی اعضا قرار گرفت و با حداکثر آرا به تصویب رسید.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مترو تهران به بیمارستانهای پایتخت میرسد
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به ضرورت توسعه زیرساختهای حملونقل در شرایط مختلف... 24 خرداد 1405
مترو و اتوبوس در پایتخت رایگان شد؟!
سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزئیات طرح رایگان شدن دائمی مترو و اتوبوس، گفت: میتوان... 17 اردیبهشت 1405
استفاده رایگان از مترو و اتوبوس تا 22...
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: استفاده از مترو و اتوبوس تا 22 اردیبهشت همچنان رایگان است. 15 اردیبهشت 1405
75 متروباس تا پایان سال به تهران میآید
نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که تا پایان سال، 75 دستگاه اتوبوس سه کابین یا متروباس... 4 آبان 1404
خط 3 متروی مشهد؛ مسیر زیارت زیرزمینی شد
خط 3 متروی مشهد با بهرهبرداری از فاز نخست، برای نخستینبار حرم مطهر رضوی را به شبکه... 1 شهریور 1404
متروی تهران فردا به صورت رایگان به زائران...
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه از آمادگی کامل این مجموعه برای... 6 تیر 1404
رایگان شدن مترو و اتوبوس برای یک هفته در...
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی و مترو به مدت یک... 1 تیر 1404



نظرات شما