صادرات از مرزهای جنوبی کشور استارت خورد
بررسیها نشان میدهد همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب...1 تیر 1405

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: استفاده از مترو و اتوبوس تا 22 اردیبهشت همچنان رایگان است.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: در چهارصد و هشتمین جلسه شورا، مصوب شد که به منظور تسهیل عبور و مرور شهری برای شهروندان تهرانی در شرایط فعلی، استفاده از اتوبوس و مترو تا تاریخ 22 اردیبهشت رایگان باشد.
پیش از این نیز طبق مصوبه شورای شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی تا امروز، 15 اردیبهشت ماه رایگان بود و امروز، رایگان بودن استفاده از مترو و اتوبوس، تمدید شد.پس از پایان این مدت یک هفته ای، در جلسه هفته آینده شورا و با توجه به شرایط کشور، درخصوص تمدید یا عدم تمدید استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تصمیم گیری خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه استفاده رایگان از اتوبوس و مترو تا 27 اردیبهشت ماه... 26 اردیبهشت 1405
اتوبوسهای دوکابین چینی که چند روز پیش از بندر شهید رجایی راهی شدند، به پایانه شرکت... 8 بهمن 1404
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی و مترو به مدت یک... 1 تیر 1404
نظرات شما