شهرداری تهران برای متقاضیان صدور پروانه ساختمانی در سال جاری تخفیفهایی در نظر گرفته است. فرصتی که میتواند هزینههای ساختوساز را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از مهر، علی خوشنود مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران درباره میزان تخفیف عوارض و بهای خدمات صدور پروانه ساختمانی در سال 1404 گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، تخفیف پرداختهای نقدی صدور پروانه ساختمانی، طی سال جاری به صورت پلکانی و کاهشی اعمال میشود.
وی افزود: شهروندانی که تا پایان اردیبهشتماه نسبت به پرداخت عوارض و بهای خدمات صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند، مشمول تخفیف ویژه 30 درصدی میشوند.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران تأکید کرد: فرصت ایجاد شده، شامل تمامی درخواستهای صدور پروانه شهروندان و متقاضیان حقوقی در مناطق 22گانه شهرداری میشود.
خوشنود با اشاره به کاهش تخفیف مذکور به صورت پلکانی تا پایان سال، اظهار کرد: با کاهش تدریجی میزان تخفیف، شهروندانی که در اسفندماه 1404 برای پرداخت عوارض اقدام کنند، مشمول 16 درصد تخفیف میشوند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
شهرداری تهران درباره صداهای نورافشانی امروز در پایتخت اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش... 15 بهمن 1404
نظرات شما