معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی در بازید از پالایشگاه‌های آسیب‌دیده پارس جنوبی از تلاش‌ها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع گازی در روزهای جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زراعتکار در بازدید میدانی از پالایشگاه‌های گاز مجتمع پارس جنوبی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حضور جهادی کارکنان این مجتمع در روزهای جنگ تحمیلی سوم، بر اهمیت تداوم پایداری جریان گاز کشور تأکید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام‌شده و روند آواربرداری تأسیسات آسیب‌دیده مجتمع گازی پارس جنوبی قرار گرفت و پیشرفت عملیات بازسازی را مورد بررسی قرار داد.

یادآوری می‌شود برخی از پالایشکاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی در 27 اسفند 1404، در پی حمله ددمنشانه دشمن متجاوز، دچار آسیب شدند.


لینک کوتاه
وزیر نفت مجتمع گازی پارس جنوبی جنگ تحمیلی سوم

اخبار مرتبط

نظرات شما