اتوبوسهای دوکابین چینی که چند روز پیش از بندر شهید رجایی راهی شدند، به پایانه شرکت واحد رسیدند.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان- اتوبوسهای دوکابین چینی که چند روز پیش از بندر شهید رجایی راهی شدند، به پایانه شرکت واحد رسیدند. این 15 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید در خط 10 و 4 تندرو تهران وارد میشوند و بهزودی 20 دستگاه دیگر نیز به آنها اضافه خواهد شد.
قرارداد خرید اتوبوسهای برقی و دوکابین 2 سال پیش توسط شهرداری تهران با چینیها امضا شد؛ شهرداری نیمی از بودجه خود را برای حملونقل عمومی اختصاص داده است.
لینک کوتاه
نظرات شما