معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از شرکت فجر انرژی خلیج فارس بازدید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد، حسن عباس زاده در این بازدید از نزذیک در جریان روند بازیابی و بازسازی بخش‌های آسیب دیده در حملات اخیر دشمن قرار گرفت.
 
همچنین در این بازدید مراحل برنامه ریزی شده جهت بازیابی هر چه سریعتر واحد‌های آسیب دیده بررسی و ارزیابی های لازم جهت تسریع روند انجام شد.
 
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دومین سفر پس از جنگ تحمیلی اخیر با هدف بررسی وضعیت شرکت‌های پتروشیمی آسیب دیده، از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر بازدید کرد.

لینک کوتاه
شرکت ملی صنایع پتروشیمی شرکت فجر انرژی

اخبار مرتبط

نظرات شما