طبق اعلام بانک مرکزی، حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در تاریخ 13 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. هر متقاضی می‌تواند در هر جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد حداکثر 25 قطعه شمش طلا خریداری کند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایبنا، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان کنونی، سکو‌های طلا نیز می‌توانند در حراج مذکور شرکت کنند. 

هر متقاضی می‌تواند در هر جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد حداکثر 25 قطعه شمش طلا با عیار 995 در هزار خریداری کند.

کارمزد معاملات برای خریداران معادل 20 میلیون ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود. وجه الضمان جلسه حراج برابر با 50 میلیارد ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود که متقاضیان می‌توانند از روز پنج شنبه 10 اردیبهشت تا ساعت 24 روز شنبه 12 اردیبهشت واریز کنند.

 

لینک کوتاه
حراج شمش طلا

اخبار مرتبط

نظرات شما