اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از انبار نفت و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری که در جنگ رمضان مورد حمله دشمن آمریکایی - صهیونی قرار گرفته بود، بازدید کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه، 7 اردیبهشت)، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران به ریاست سیدعلی یزدیخواه و با حضور محمدصادق عظیمی‌فر ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش از تاسیسات انبار نفت و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری، بازدید کردند و از نزدیک در جریان میزان آسیب‌های وارده و فرایند بازسازی و تامین پایدار سوخت مورد نیاز مردم قرار گرفتند.
 
در جریان این بازید، عظیمی‌فر گزارشی از خسارت‌های وارده به تاسیسات صنعت پالایش و پخش در اثر حمله دشمن و همچنین اقدامات صورت گرفته بر بازسازی نقاط مورد آسیب ‌و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تولید و توزیع پایدار سوخت ارائه کرد.
 
در بخش دیگری از این بازدید، محمد مشکین فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، گزارشی دقیق از جزئیات مراحل بازسازی تاسیسات انبارهای نفت تهران و البرز و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی ری، به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
 
شامگاه 16 اسفند 1404 جنگنده‌های دشمن آمریکایی - صهیونی تعدادی از انبارهای نفت تهران و البرز را در جریان جنگ تحمیلی سوم مورد تجاوز قرار دادند؛ با این حال هیچ خللی در تولید و توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین ایجاد نشد و روند بازسازی آن در دست اقدام است.
 
اعضای این مجمع همچنین با حضور در پالایشگاه نفت تهران، فعالیت های این مجموعه را نیز از نزدیک رصد کرده و در جریان مجموعه اقدامات و عملکرد آن به ویژه در شرایط جنگی قرار گرفتند.
 
علیرضا سلیمی، منوچهر متکی، مهدی کوچک زاده، کامران غضنفری، زینب قیصری، فرهاد بشیری، علی خزایی، ابراهیم عزیزی، پیمان فلسفی و امیرحسین ثابتی از جمله نمایندگان استان تهران حاضر در این بازدید بودند.

لینک کوتاه
فرآورده‌های نفتی ری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

اخبار مرتبط

نظرات شما