بازید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از تاسیسات آسیب دیدهی پالایش و پخش در جنگ رمضان

اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از انبار نفت و مرکز انتقال فرآوردههای نفتی ری که در جنگ رمضان مورد حمله دشمن آمریکایی - صهیونی قرار گرفته بود، بازدید کردند.
در جریان این بازید، عظیمیفر گزارشی از خسارتهای وارده به تاسیسات صنعت پالایش و پخش در اثر حمله دشمن و همچنین اقدامات صورت گرفته بر بازسازی نقاط مورد آسیب و برنامهریزیهای صورت گرفته برای تولید و توزیع پایدار سوخت ارائه کرد.
در بخش دیگری از این بازدید، محمد مشکین فام، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، گزارشی دقیق از جزئیات مراحل بازسازی تاسیسات انبارهای نفت تهران و البرز و مرکز انتقال فرآوردههای نفتی ری، به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
شامگاه 16 اسفند 1404 جنگندههای دشمن آمریکایی - صهیونی تعدادی از انبارهای نفت تهران و البرز را در جریان جنگ تحمیلی سوم مورد تجاوز قرار دادند؛ با این حال هیچ خللی در تولید و توزیع فرآوردههای نفتی از جمله بنزین ایجاد نشد و روند بازسازی آن در دست اقدام است.
اعضای این مجمع همچنین با حضور در پالایشگاه نفت تهران، فعالیت های این مجموعه را نیز از نزدیک رصد کرده و در جریان مجموعه اقدامات و عملکرد آن به ویژه در شرایط جنگی قرار گرفتند.
علیرضا سلیمی، منوچهر متکی، مهدی کوچک زاده، کامران غضنفری، زینب قیصری، فرهاد بشیری، علی خزایی، ابراهیم عزیزی، پیمان فلسفی و امیرحسین ثابتی از جمله نمایندگان استان تهران حاضر در این بازدید بودند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
خبری برای مردم؛ یک اتفاق مهم بنزینی رقم خورد
مدیر امور مصرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران، گفت: این روند از طریق کاهش... 1 اردیبهشت 1405
فراخوان شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای...
مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران، با همکاری معاونت... 22 مرداد 1404
شفافیت، فناوری، قاطعیت؛ سه ضلع مثلث برای...
دولت چهاردهم با ورود جدی به موضوع قاچاق سوخت، مجموعهای از طرحها و سیاستهای نوین از... 17 خرداد 1404
دعوت رسمی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش...
دعوت رسمی فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از... 17 اردیبهشت 1404



نظرات شما