آسیب دهها پست و خطوط برق؛ آمار خسارت اعلام شد

مدیرعامل توزیع برق استان تهران از آسیب به بخشهایی از شبکه برق خبر داد. این درحالی است که گفته میشود برقرسانی بدون اختلال طولانی ادامه داشته است.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر حسنبکلو مدیرعامل توزیع برق استان تهران در برنامه روز جهانی سیمبان گفت: در جنگ تحمیلی سوم کارکنان و مدیران صنعت برق یکپارچه و مستمر در میدان بودند در این مدت 487 نقطه در استان تهران شامل 91 پست عمومی، 127 پست عمومی تکمشترک و 129 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت دچار آسیب شد، اما قطعیها در کوتاهترین زمان رفع شد.
او ادامه داد: سیمبانان بهحق مجاهدان خاموش این عرصه هستند و نقش مهمی در استمرار خدمترسانی به مردم ایفا کردهاند.
در ادامه هم ذبیحی معاون وزیر نیرو گفت: در بخش ستادی هر میزان که تلاش کنیم نهایتا نمود و عرضه کار توسط سیمبانان عرض خواهد شد خط ارائه خدمات به مردم و تکمیل کننده کار صنعت برق سیمبانان هستید؛ در شرایط جنگ، آب و هوای بد با تلاش و تعهدی که سیمبانان دارند شاهد پایداری هستیم در ایام جنگ رمضان نیز تمام بخشها از عملکرد این متخصصان راضی بودند.
لینک کوتاه



نظرات شما