عضو شورای شهر می‌گوید که به آسیب‌دیدگان در جنگ رمضان ودیعه مسکن و اجاره‌بها پرداخت می‌کنیم.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از فارس، شورای شهر مصوب کرد که شهرداری به افراد آسیب‌دیده از جنگ، 2 میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت کند.
 
عضو شورای شهر تهران، محمد اقامیری، می‌گوید که علاوه بر ودیعه، اجاره‌بها نیز تا سقف 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
 
در 9 اسفند 1404، آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند و در جریان موشک‌باران، حدود 40 هزار ساختمان در پایتخت آسیب دید.
 
عضو شورای شهر می‌گوید که خانه‌هایی که آسیب جزئی دیده‌اند، مانند شکستن شیشه، در و پنجره، در حال بازسازی هستند و بازسازی خانه‌هایی که آسیب بیشتری دیده‌اند نیز به‌زودی آغاز می‌شود. در حال حاضر هم افراد آسیب‌دیده در هتل‌ها اسکان داده شده‌اند.
 

لینک کوتاه
جنگ رمضان ودیعه مسکن

اخبار مرتبط

نظرات شما