تهرانِ برفی بدون بحران؛ 8 منطقه سفیدپوش، بدون آبگرفتگی

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش برف در هشت منطقه پایتخت، از آماده باش و فعالیت نیروهای خدمات شهری در مناطق 22گانه برای تسهیل تردد و جلوگیری از انسداد معابر یا آبگرفتگی خبر داد . وی تاکید کرد معابر تهران با آبگرفتگی مواجه نشد و ریزش شن و نمک نیز به موقع صورت گرفت.
وی با اشاره به همکاری با پلیس راهور تهران گفت: اگرچه بارش باران و برف حرکت را کند میکند اما مشکلی برای تردد شهروندان ایجاد نشد. پلیس راهور در تمام نقاط و برای هدایت خودروها حضور داشت و همکاری مناسبی میان شهرداری و پلیس راهور ایجاد شده بود. پلیس محورهایی که به رسیدگی ویژهتری نیاز داشت را نیز به شهرداری اطلاعرسانی میکرد و حالا تصاویر دوربینهای مجموعه کنترل ترافیک ستاد مدیریت بحران نیز حاکی از آن است که به سبب بارشها مشکلی در سطح شهر تهران نیست.
وی بر حضور به موقع نیروهای شهرداری تهران تاکید و اظهار کرد: معابر تهران با آبگرفتگی مواجه نشد و ریزش شن و نمک نیز به موقع صورت گرفت.
جعفری در پایان افزود: شهروندان با تماس با سامانه 137 میتوانند معابری را که نیاز به رسیدگی ویژهتر دارد، گزارش کنند تا خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات لازم در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.
همچنین گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز با اعلام آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران از شب گذشته همزمان با بارش نزولات آسمانی گفت: تمامی نیروهای ما در مناطق 22 گانه در شرایط آمادهباش کامل هستند و ماشین آلات برف روبی نیز در مناطق شمالی مستقر شدند و به خدمات رسانی می پردازند.
وی افزود: از ساعات آغازین شب گذشته (از ساعت 8:30 شب گذشته)، ستاد برف روبی، ادوات مکانیزه، ماشین آلات برف روبی و نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق 22 گانه خصوصا مناطق برف گیر مستقر و در سایت های برف روبی مشغول فعالیت و آماده باش کامل بودهاند.
گودرزی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به بارش نزولات آسمانی، تا صبح امروز سه شنبه 30 دی ماه، هیچ گونه انسدادی در معابر و مسیرها نداشتیم و تنها مشکلی که وجود داشت ترافیک معمول صبحگاهی بود که آن هم به دلیل لغزندگی معابر و تمایل شهروندان در استفاده از خودروهای شخصی در روزهای برفی و بارانی است.
لینک کوتاه



نظرات شما