انجمن داروسازان خواستار درج خسارت داروخانهها در بودجه 1405 شدند

رئیس انجمن داروسازان ایران، در نامهای به رئیس سازمان برنامه و بودجه، خواستار تسریع در اجرای دستورالعمل اصلاح قرارداد بیمهها با داروخانهها شد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، شهرام کلانتری خاندانی رئیس انجمن داروسازان ایران، در این نامه به موضوع دستور رئیسجمهوری مبنی بر صدور دستورالعمل مشخص و تصحیح قرارداد بیمهها با داروخانهها، اشاره کرده و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواسته است نسبت به پیش بینی منابع مالی لازم برای خسارت دیرکرد مطالبات داروخانهها از بیمهها، در بودجه 1405 اقدام شود.

لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نامه اعتراضی داروخانهها به تامین اجتماعی:...
رئیس انجمن داروسازان ایران، در نامه ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تاخیر... 10 مهر 1404



نظرات شما